piątek, 3 stycznia 2020

Prawda w zeza kole

Zapewne czasem zastanawiacie się jak to jest być w mojej skórze. Odpowiedź brzmi: dość ch*jowo. Powodów jest wiele:
1. nie mogę się sama w spokoju wysrać, a co gorsza- podetrzeć.
2. Minimum 2 razy dziennie sikam na leżąco
3. praktycznie cały dzień siedzę na dupie, a nie pracuję w call center.
4. nie potrafię sama się przekręcić w łóżku.
5. często jestem atrakcją turystyczną.
6. Nie wszędzie wjadę swoim niebieskim kucykiem.
7. Jak jem to często mi wypada i nie mogę tego zatrzymać, bo operuję tylko jedną ręką.
8. W knajpie (o której oczywiście da się wjechać) jem w papierowym śliniaku.
9. Całkiem często krztuszę się piciem i ciężko mi to odkaszlnąć.
10. Przeważnie cały czas mnie coś boli.
11. Muszę trzymać dietę.
12. Mam zeza rozbieżnego i widzę podwójnie.

Podsumowując: wylewu nie polecam! A w sumie mam te wszystkie powody w d*pie, bo najwspanialsza Aneczka istnieje i mnie kocha.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz