sobota, 18 stycznia 2020

+y niepełnosprawności

Proszę pamiętać, że poniższy tekst ma charakter humorystyczny!
Przedstawię plusy niepełnosprawności, choć jej i tak nie polecam. Uwaga jadę (na wózku i z tekstem):
1. mam swoje miejsce parkingowe, które czasem bywa zajęte, ale wtedy zbijam piątkę z moim człowiekiem z plemienia Niepełnosprawnych, po czym dalej szukam miejsca.
2. Obcy ludzie są bardzo mili.
3. Mam pierwszeństwo do kasy w Biedronce.
4. Jestem podparta milionem poduszek jak śpię- niczym angielska Królowa.
5. Nie zużywam nóg- co oznacza większą mobilność na nadchodzącą starość.
6. Wyostrzył mi się żart i dystans.
7. Dostałam od teściowej czytnik do ebooków, żeby nie przekładać stron (to było upierdliwe).
8. Zdecydowanie bardziej doceniam życie.
9. Poznałam cudownych fizjoterapeutów (których szczerze kocham) i w ogóle wszystkich wspaniałych bywalców Kinesis!
10. Będę miała nowe hipsterskie okulary.
11. Zaczęłam słuchać dużo muzyki klasycznej.
12. Z racji niedowładu moja prawa ręka jest uzdolniona manualnie.
13. Mam czadowe blizny.
14. Noszę dresy, a i tak mam niesamowitą stylówę (pięknie i wygodnie).
15. Mam świetną historię pod nadchodzącą popularność.

TTakże mimo wszystko celebruję życie, bo mogło go nie być!

1 komentarz: