niedziela, 5 stycznia 2020

Nie oszukujmy się

Tak dla odmiany (haha) podam powody swojej zajebistości, głównie dlatego że chcę sobie podbić i miałam wczoraj mini załamkę. Tak naprawdę będą to twarde fakty o mnie.
1. mieszkałam na Islandii.
2. jestem lesbijką.
3. grałam na perkusji (talent wrodzony).
4. jestem jakby fotografem.
5. mam wybitny gust w każdej dziedzinie (o gustach się nie dyskutuje, ale nie oszukujmy się).
6. moja mama jest albinosem, tata Hiszpanem.
7. poza aktualną niepełnosprawnością nie mam wad.
8. jestem wyjątkowo urodziwa.
9. mój intelekt onieśmiela.
10. jestem słodka.
11. obrzydliwie dobrze piszę
12. jestem pokojowo nastawiona, ale ludzie mnie wkurwiają.
13. dobrze gotuję i piorę- ogromna strata dla mężczyzn.
14. uwielbiam czytać i robię to nawet z zezem.
15. mam proste i zdrowe zęby (po dziadku), ale jak już wypadnie jeden to za nim polecą wszystkie.
16. mam szlacheckie korzenie! Było dwóch braci szlachciców- pierwszy z nich rozmnożył swój majątek, a drugi go przepił. Jestem spokrewniona z tym drugim.
17. prawie codziennie robię kupę.
18. piję dużo wody i trzymam dietę.
19. mam wybitne poczucie humoru.
20. moja główna cecha to skromność.

Coś mało, ale niech będzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz